Nazwa |
Typ |
Data |
Operacja |
Zapytanie ofertowe (SP-102/25-DST/41)
|
element menu |
2025-07-01 11:27:03 |
MODYFIKACJA |
Zakup i dostawa 20 indywidualnych stojących lamp imitujących światło naturalne w ramach projektu "Dobre zdrowie kadry Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi" (SP-102/25-DST/41)
|
element menu |
2025-07-01 11:27:01 |
MODYFIKACJA |
Zapytanie ofertowe (SP-102/25-DST/41)
|
element menu |
2025-07-01 11:07:53 |
UTWORZENIE |
Zakup i dostawa 20 indywidualnych stojących lamp imitujących światło naturalne w ramach projektu "Dobre zdrowie kadry Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi" (SP-102/25-DST/41)
|
element menu |
2025-07-01 10:58:11 |
UTWORZENIE |
Informacja o wynikach postępowania (SP-70/25-DST/28) - 3 postępowanie
|
element menu |
2025-06-30 14:38:14 |
MODYFIKACJA |
Informacja o wynikach postępowania (SP-70/25-DST/28) - 3 postępowanie
|
element menu |
2025-06-30 14:36:13 |
UTWORZENIE |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (ZP-11/25-USL/10)
|
element menu |
2025-06-30 13:58:54 |
MODYFIKACJA |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (ZP-11/25-USL/10)
|
element menu |
2025-06-30 13:39:39 |
UTWORZENIE |
Komórki organizacyjne
|
dokument HTML |
2025-06-25 15:40:12 |
MODYFIKACJA |
Komórki Organizacyjne
|
element menu |
2025-06-25 15:40:12 |
MODYFIKACJA |
Informacja o unieważnieniu postępowania część VII (ZP-06,07/25-USL/05,06)
|
element menu |
2025-06-25 15:36:16 |
MODYFIKACJA |
Informacja o unieważnieniu postępowania część VII (ZP-06,07/25-USL/05,06)
|
element menu |
2025-06-25 15:32:53 |
UTWORZENIE |
Wyjaśnienia nr 1 do zapytania ofertowego (SP-70/25-DST/28) - 3 postępowanie
|
element menu |
2025-06-23 15:12:44 |
MODYFIKACJA |
Wyjaśnienia nr 1 do zapytania ofertowego (SP-70/25-DST/28) - 3 postępowanie
|
element menu |
2025-06-23 15:06:28 |
UTWORZENIE |
Informacja o wynikach postępowania (SP-89/25-DST/35)
|
element menu |
2025-06-18 13:35:12 |
MODYFIKACJA |