Referat ds. zamówień publicznych

kierownik

Urszula Sochacka

tel. 42 638 - 91- 63

Łódź, ul. Wólczańska 49, bud B, pok. 2.22

 

Do zakresu zadań Referat ds. zamówień publicznych należy w szczególności:

  • przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z właściwymi merytorycznie w zakresie przedmiotu zamówienia komórkami organizacyjnymi WUP postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym tych w ramach projektów własnych WUP,
  • przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z właściwymi merytorycznie w zakresie przedmiotu zamówienia komórkami organizacyjnymi WUP postępowań, w tym tych w ramach projektów własnych WUP, udzielenia zamówień poza procedurami zamówień publicznych,
  • weryfikacja pod względem zgodności z przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych i finansów publicznych materiałów źródłowych przygotowanych przez komórki organizacyjne WUP w celu wszczęcia procedury udzielenia zamówienia, w tym zamówienia publicznego,
  • realizacja obowiązków sprawozdawczych wobec Urzędu Zamówień Publicznych,
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji udzielanych zamówień publicznych i zamówień udzielanych poza procedurami zamówień publicznych,
  • opracowywanie i aktualizowanie wszelkich dokumentów, procedur i wewnętrznych aktów prawnych związanych z procesami udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych w WUP,
  • udzielanie pracownikom WUP wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
  • przygotowywanie odpowiedzi na środki ochrony prawnej wnoszone przez Wykonawców w toku posterowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w razie potrzeby na podstawie odrębnych upoważnień reprezentowanie WUP przed organami orzekającymi w sprawach zamówień publicznych.

 

Wytworzył:
Referat ds. zamówień publicznych
Udostępnił:
Pawlata Katarzyna
(2014-02-13 13:39:02)
Ostatnio zmodyfikował:
Nalej Krzysztof
(2019-12-20 14:35:36)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki